Proč je důležité myslet na copywriting při psaní textů?

Připravujete nové texty pro Vaše webové stránky? Nebo už jednoduše potřebují změnu?
Dejte si na Vašich textech záležet!

Ať už jste malý penzion v horách nebo velký hotel na kolonádě, měli byste alespoň trochu proniknout do tajů psaní textu, tzv. copywritingu.

Co to ten copywriting vlastně je? Jde o tvůrčí psaní, které má zaujmout klienta a pomoci Vám
k prodeji Vaší služby či produktu. Jinými slovy to, co napíšete na Váš web, musí klienta nenásilně přimět, aby si pobyt rezervoval právě u Vás. Je to tedy další marketingový nástroj, který Vám může přinést více rezervací.

A jaké jsou zásady správného psaní textů?

1. Zamyslete se nad benefity Vašeho zařízení

Vypište Vaše silné stránky a výhody, věci, ve kterých jste lepší než Vaše konkurence. Může to být lokalita, služby, ubytování, restaurace, vždy se něco najde 😉

2. Poznejte své publikum

Při psaní textů se zamyslete, komu informace směřujete. Pokud nemáte rodinné pokoje a jste čistě romantický hotel pro páry, nepište texty zaměřené na rodiny s dětmi.

3. Nekopírujte texty z jiných zdrojů

V případě, že jsou Vaše texty unikátní, pomůže Vám to ve vyhledávačích, abyste se zobrazovali na vyšších pozicích.

4. Nevkládejte Vaše unikátní texty na jiné stránky, respektive portály

Tím byste totiž znevýhodnili obsah na vlastním webu. Nezapomínejte i na to, že každé médium může mít různé segmenty návštěvníků, a proto texty přizpůsobte té cílové skupině, která dané stránky navštěvuje.

5. Zahrňte „call to action“

Je velmi důležité Vaše zákazníky směřovat tam, kde je chcete mít. Pokud výsledkem čtení Vašich textů má být rezervace ubytování, dejte klientům tlačítko, aby tuto akci uskutečnili.

6. Vyvarujte se velkému množství informací

V dnešní uspěchané době klienti obecně neradi čtou dlouhé texty. Poskytněte jim proto jen informace, které hledají a potřebují.

7. Analyzujte a vyhodnocujte chování zákazníků

Využijte Google Analytics a zkoumejte chování klientů na Vašem webu. Měřte, kolik lidí z Vašeho webu okamžitě uteče, i to kolik Vás stojí jedna rezervace.

Texty jsou nedílnou součástí Vašeho webu, dejte si záležet! Jestliže chcete pomoci s novým webem a texty pro Váš web, neváhejte nás kontaktovat!

 

Přihlaste se k odběru článků!

Políčka označená * jsou povinná.